søndag 29. mai 2011

Testing! Testing! Check!

I dag tenkte jeg at jeg skulle fått prøve den nye fine pulsklokka mi!
Men først måtte jeg få unna en del klesvask og vasket litt i heimen.

Jeg stod opp og spiste en god frokost. Hoppet i noe tøy å satt i gang husmorgiret på høygir!
Nå var det bare å få unna dagens gjøremål før jeg får på meg løpe skoa og selvfølgelig pulsklokka!

Skal jeg ta t-banen til Songsvann å løpe der eller skal jeg løpe til Paradisbukta?
Jeg fant ut at i dag er det nok mange småfamilier som er ute i marka å hindrer meg i løypa. Det kan vi ikke ha noe av, når Råskinn løper meg kommer som en antilope for å få testa den klokka!
Så Majorstuen –Paradisbukta er nok er bedre sted i dag.

Når jeg omsider endelig var ferdig med husmor rollen og kunne komme meg ut var solen borte, men dette hindrer jo ikke en sunnmøring som meg! Teste klokka skal jeg!
Det er jo tross alt GPS på den, så det må jo bare testes. Jeg begynte å jogge retting Frognerparken, men ut av intet åpnet himmelen seg og jeg tenkte på klesvasken som hang ute!
Jeg bråsnudde, løp hjem og fikk reddet klærne mine. Men det var jo denne testingen da. Selv om jeg er sunnmøring så har jeg tross alt bodd så pass lenge i tigerstaden at jeg er blitt vant med bra vær. Heldigvis bor jeg ikke så langt fra Elixia Colosseum, så jeg tok på meg skoa igjen for å komme meg på tredemølla. Løp 5km på 32 min. Ikke så vanvittig bra, for målet er jo å klare halvmaraton (2,2 mil) på under 2 timer så må nok svette litt blod fremmover ser jeg. Men utrolig artig å få se hvor høy pulsen var.
I morgen skal jeg få testet ut makspulsen min, og det har jeg tenkt at  min kjære PT skal få æren av hjelpe meg med å finne det og få lagt det inn.

Ha en strålende søndag!

En sunn og god forkost. Havregryn, linfrø og blåbær.
Et glass vann og en kopp grønn te, gir en god start på dagen!
                                          


Klar forå teste pulskokka!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar