tirsdag 31. mai 2011

Viljestyrke

I dag har jeg virkelig fått testet viljestyrken min. Fristelser er det over alt! Hvorfor er det slik  at du har lyst på alt når du skal prøve å gå ned et par kg? Til og med ting du egentlig ikke liker til vanlig har du lyst på. Det eneste du tenker på 24 timer i døgnet er mat og magen rumler hele tiden!
 Før jeg begynte i KLP var jeg ikke noe kakemenneske, og marsipankake likte jeg vertfall ikke! Etter tre år i KLP så er jeg blitt en kakemoms og er nok en av de som er først i kake køen når kantinen servere gratis kake. Men i dag var jeg flink jente! Jeg gikk forbi den kaka 3 ganger og kjente dragsuget når jeg var i nærheten. Når jeg satt på plassen min så hørte jeg kaken rope å på meg en etasje over meg. Men jeg klarte det! Jeg klarte å si nei takk, når jeg kunne få gratis marsipankake!

Ikke var det så lett å komme over dørstokken til treningen heller. Kanskje fordi jeg viste at jeg skulle løpe intervall på fart 15 i dag. Det var tunge steg veien til Elixia Colosseum, og jeg tenkte at jeg skulle prøve.  Det var jamme meg ikke lett. Jeg hadde så lyst å gi opp før jeg hadde kommet halvveis i løpet mitt, men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ta 10 ganger 1min løp, 1 min pause på fart 15. Og jeg klarte det!! Viljen var tilstede selv om fristelsen på å gi opp var stor!

Så nå skal jeg ta meg en vel forkjent smoothe og se på frustrerte fruer på TV2.


Frosne skogsbær, annanas, protein pulver og vann.
Veldig godt! :-)


Ha en fantastisk tirstagkveld alle sammen! J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar