mandag 27. februar 2012

Helgen – audition og slikt...

I helgen har jeg hatt besøk av familien min fra Ålesund, koset meg masse sammen med de og ikke minst så har jeg hatt den berømte audition som jeg har snakket så mye om.

Torsdag – kom min niese på 19 år, eller lillesøster som jeg liker å kalle henne siden vi har vokst opp sammen. Kvelden var tid for jenteprat og Cava.
Fredag hadde jeg fri, og da var vi ute å koset oss i vårsolen med en caffe latte i hånden og en god lunsj på Olivias i Hegehaugsveien. Senere på dagen kom resten av familien min. Mamma, søsteren min og niesen min på 8 år. Mannfolka var forlatt alene, og var for en gang skyld ”lykkelig” over å være sjefen i eget hus ;)
Lørdag var den store dagen for min del. Det var jo i dag jeg hadde audition.
Hele uken har jeg øvd på programmet mitt som jeg hele tiden har endret litt på. Hver dag hele uken har jeg tråkket og tråkket på spinningsykkelen, og om kvelden så har jeg forsøkt å visualisere meg selv som en spinninginstruktørr.
Jeg har jo holdt en del taler, å snakke foran flere mennesker har jeg ikke noe problem med, men denne gangen så har jeg godt utenfor min egen komfortable sone.
Da dagen kom kjente jeg suget i magen, og frokosten var vanskelig å få ned. For å være på den sikre siden så gikk jeg bort 1,5 time før jeg trengte det, men for min egen del så måtte jeg ta programmet igjen.
Tiden frem mot kl halv ett gikk sent, så jeg følte vel at jeg tittet på klokken hver 5 minutt.
Først var det velkommen og praktisk informasjon. Jeg prøvde å analysere de andre deltagerne, på hvem som kan være gode og hvem jeg kanskje kunne klare å slå ut. Hvem som skulle på audition for spinning og hvem som skulle på autition for vanlig sal trening.
Vi var 5 stk som skulle på audition for spinning og jeg var den eneste som ikke har erfaring og jeg var førstemann ut!
Når navnet mitt ble ropt opp kjente jeg hjertepumpa slå ekstra fort, og i mitt stille sinn tenkte jeg ” hva i helvete er det jeg har gjort? Jeg har jo ikke noe erfaring, og treningsgleden tok jo meg bare for et lite år siden.” Jeg prøvde å puste rolig. Satt selvfølgelig cd i feil vei og kløna maks med det tekniske.
Omsider så fikk jeg det til, og jeg begynte beskjedent på de ti minuttene jeg skulle fremvise. Etter hvert ut i sangen klarte jeg å slappe mer og mer av, og kose meg med det fremføringen. Tiden gikk så fort at jeg kunne lett ha tatt ti minutter til uten problem. Det var kjempe gøy! Kjenner bare enda mer hvor mye jeg har lyst til å bli spinningsinstruktør. Så gøy og inspirerende!!
Dessverre så får jeg ikke svar før ut i uka på hva de synes, men selv er jeg veldig stolt av meg selv og jeg synes det gikk bra. Så det er bare å krysse fingrene her for at det gikk så bra som jeg føler selv!
Resten av lørdagen gikk med på familie kos. Lunsj på Grand og middag på Biff stek house.
Søndag tok jeg med meg minstejenta på Spikersuppa å gikk på skøyter før de dro hjem.

Alt i alt så har helgen vært helt super!
Straks er det tid for svømming J

Ha en super uke!







                                                                
Klem Nina

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått! Krysser fingrene.

    SvarSlett
  2. Men nå MÅ du vel ha fått svar; jeg er superspent!! Og uansett hvordan utfallet blir, ja så er jeg meget imponert over at du har vært på audition!! Kult! :-)

    SvarSlett
  3. Takk! :)
    Silja, jeg har enda ikke hørt noe :(

    SvarSlett