onsdag 31. august 2011

Sipe Guri!

Det nærmer seg med stormskritt til den siste dagen i 20 åra for meg. De siste dagene har jeg vært deppa på grunn av dette.
Som 19 åring trudde jeg at jeg skulle ha oppnådd så vanvittig mye innen jeg var 30 år, og ikke minst så var jeg 100% sikker på at familien var stiftet! Ikke en dam shit har jeg oppnådd som jeg trudde jeg skulle.
Når jeg så trer inn i det nye tier tallet begynner forfallet av kroppen. Rumpa begynner å sige, magen mister fasong og ikke snakk om hva puppa gjør! Her er det bare å gå i innkjøp av Bridget Jones truse, rulle inn puppa og på med push -up! Alt vil sige! Det eneste som går oppover er gummene. Jeg er så sikker på at de har beveget seg opp en 1/5 mm av en1/5 mm det siste døgnet! Sukk..

Er det denne trusen jeg må bruke i fremtiden?


Framtidens trening. Nå går det nedover gitt..

Den store dagen må jo feires, og planen er å ha på meg en kjole jeg kjøpte for et par år siden, da jeg var ung og hadde sprett pupper!
Før ferien prøvde jeg den på meg, men den som måtte gi opp kampen mot glidelåsen! Kjolen var å ble for trang!! Så når ferien var over så bestemte jeg meg for at den fordømte kjolen skal bli passelig! I14 dager har jeg kjempet hardt! Trent hver dag og ikke spist noe sjokolade, kaker eller annen form for søtsaker og god saker! Men trur du den pila på vekta har godt nedover? Nei! Mer tårer!  Uuuuhuhu! Jeg kommer til å bli en feit gammal kjerring snart! Ensom feit gammel peppermø! Vræl!!

Fremtidens kvelder??

Tårene triller og triller og jeg gjør meg selv mer og mer deprimert.
Mens tårene trillet så fikk jeg bare lyst å prøve kjolen den siste gang før jeg pakket den bort. Er vel bare å gi opp like vel.. Zip! Jippi! Den sitter som et skudd! Så nå smiler jeg fra øre til øre og ser meg i speilet, med maskara langt nedover kinnene, men dog en nydelig kjole på!!
Ang tyngdekraften så skal jeg søren meg bekjempe den. Det har min PT lovet at en kan gjøre. Så nå får han en utfordring av meg.
Dersom han klarer å gi meg en kropp som en 20 åring før jul, så skal han få 20 flakslodd av meg. Trur der han tar utfordringen?

Nina

5 kommentarer:

  1. Hei Nina. Cathrine fra folkehøgskolen her... snikleser av bloggen din ;) Høres knall ut at du har funnet så fin treningsgnist, sikkert på at du kommer til å runde de 30 med bram og bram og lekre blikk rettet mot deg. keep up the good work ;)

    SvarSlett
  2. haha, well done Ninafina!!!

    SvarSlett
  3. HEi Catrine! Så hyggelig å ha ha en snikleser og ikke minst at du legger igjen en kommentar! :)
    Treningsgnisten er ikke noe å si på! Noen ganger kan den faktisk gniste litt for mye ;)
    Men takk for hyggelig kommentar!

    Hanna: Takk! Lov you! ;)

    SvarSlett
  4. Alder er bare et tall! Du er det du selv gjør deg til :)

    SvarSlett