lørdag 11. juni 2011

Dagens lille treningsøkt

Nå har jeg vært på tre behandlinger for leggene. Massasjen jeg får for ”beinhinnebetennelsen” er %&## vondt! Så jeg håper virkelig at det er verdt pengene og jeg kommer til å bli bedre.
Fysoterapaut min ønsket at i helgen skulle jeg fremkalle symptomene jeg har. Hipp hurra for at jeg får lov å bevege på hele skrotten! Det er fryktlig kjedelig å ta det med ro og kun trene styrke på overkropp. Jeg fikk et treningsprogram av han jeg skulle gjøre på tredemølla, dersom jeg ikke løpte 15 min ute.  Siden det bøtter ned så var det en fin dag å gjøre programmet på i dag.
45sek løp og 15sek pause. Jeg skulle øke med 0,2 i fart for hvert minutt, og jeg skulle starte på en lav fart. Det gikk bra, men på slutten kjente jeg at det murret. Trente litt core og armer også.
 I morgen skal solen skinne og da har jeg tenkt meg ut på en lett 15 min joggetur ved Sognsvann.

Det gikk ikke fort men gøy var det å få lov å prøve seg på tredemølla igjen!

En ny treningsmaskin jeg prøvde meg på. Rart å trene styrke uten PTen.

Lørdagskos!





Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar