mandag 12. desember 2011

Sorry!

Beklager kjære blogg lesere for min store fravær den siste tiden fra bloggskrivingen.
Tiden har rett og slett ikke strukket til med bloggskriving, når en har hatt mye ant moro som har stått på programmet.
Men nå er jeg i mål med overraskende utdrikningslag, eksamen, julegavehandling, juleverksted og julebord, så nå kan juleferien bare komme for meg!




Hjemme i Ålesund måtte jo jeg ta med meg niesen min på 8 år, på svømmehallen.
Tilfeldigvis var Atle Pedersen I Ålesund denne dagen og da måtte jo hun bare se han!


Atle Pedersen. Alle småjentes drøm!





Etter en dag med nisen min var det tid til å overraske verdens beste barndomsvenninne Kristin.
Og hun ble overrasket! :)

Hva er utdrikningslag uten singstar?

Julebord med verdens beste svenske jenter!
Takk for en super koselig kveld! :)


Vi var så heldige å ha Thomas og Harald som konfraniser på julebord.
Kjempemorro!!

Er du klar for julen?

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar