tirsdag 25. juni 2013

Ny adresse, ny hverdag og ny blogg

For ca. 2 år siden så startet jeg denne bloggen. Det skulle jo vel egentlig være en treningsblogg. En blogg som skulle få meg i bedre form frem til Oslo maraton.
Nå ble det ikke noe maraton på meg, og det ble heller ikke så mange blogg innlegg på meg heller før jeg la ned hele bloggen. Sprekere har jeg blitt, men det er mye ant rart som har skjedd siden jeg skrev mitt første blogginnlegg.
Som for eksempel at for 5 uker siden så flyttet jeg tilbake på pikerommet mitt i Ålesund, og livet mitt har vel egentlig blitt snudd på hode. På en måte... Det er ikke bare, bare å begynne med "blanke" ark igjen, og jeg kan vel si meg enig i at gresset ER ikke grønnere på andre siden av gjerdet.

For de som kjenner meg godt, vet at jeg kan være litt drama Queen noen ganger, og jeg skal innrømme at jeg har latt denne Queen fått komme frem enkelte kvelder de siste  fem ukene, når jeg har savnet livet i tigerstaden.
Tiden legger alle sår sies det. Det er nok noe jeg kan si meg enig i. Ting begynner å komme seg, selv om det ikke er like kult å bli "lille jenta" i huset igjen, selv om det er fint å komme hjem til middag etter jobb :-)
Hverdagen og alt det jeg kjenner i Oslo vil bestandig være med meg, og selv om jeg savner storbylivet så begynner jeg å se litt mer lyst på å bo hjemme i Ålesund.

Nå vil ikke denne bloggen være noe spesifikk treningsblogg lenger, selv om jeg en og annen gang vil skrive noe om trening, så vil det nok komme flere innlegg om min nye hverdag her i Ålesund.

Bloggen min bør jo vel da egentlig få ett nytt navn, men hva da? Har du et forslag?

Nina :-)

Fra min siste kveld som bebor i
Tigerstaden.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar