onsdag 17. august 2011

I`m bæck!

2 uker hjemme i Ålesund på mammas luksushotell har vært helt fantastisk! Jeg har stor koset meg med store, små og firbente.
Den første uken jeg var hjemme var jeg flink til å trene. Løp et par ganger på fjellet, sykkeltur, og styrketrening klaret jeg å få til de 7 første dagene. Men så kom ferie moduset og jeg har slappet og koset mer. Under ser du noen av bildene fra ferien min :)




På toppen av Godøyfjellet

Alnes

Trampoline gøy!

To gode venner på tur hjem etter en hel dag på Molde badet.

kos med voffsen


Barndomsvenninnen min har vært aktiv volleyballspiller og hun kom med et godt tips på betennelse lindring. Det er å ha varme der betennelsen er under treningen, for det åpner opp for blodårene, som for eksempel en støtte rundt området, tøye godt etter endt treningsøkt og avkjøling med for eksempel en pose frossen grønnsaksblanding. Dette måtte jeg selvfølgelig prøve i dag. Virker som det er bra men det får bare tiden vise.

I dag hadde jeg også min første PT time etter ferien. Jeg lover dere at muskler er ferskvare! OMG! Etter de første 15 min så var jeg helt ferdig og kunne egentlig tenke meg å gå hjem å ta meg en dusj, men her var det bare å stå på! Bena mine fikk virkelig gjennomgå, og jeg skalv når jeg gikk hjem! Det var moro å komme tilbake men jeg er skuffet over planken. Jeg som var rå på den før ferien klarer knapt å hode 15 sek nå.
Son er det vel bare etter endt ferie.

Slik ser støtte/varmen sokken ut.


I kveld har TC trening i parken, kanskje jeg dukker opp der.

Synes du det var hardt å komme tilbake i trening etter ferie?



Nina

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake. (c: Virker som du har rikelig med pågangsmot, skal se musklene kommer tilbake raskt. Stå på!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig ferie, man har lov til å senke skuldrene litt ekstra da. Jeg hadde noen fæle stølhetsdager forrige uke, som straff fordi jeg hadde skulket unna styrketrening, så du har helt rett - ferskvare!!

    SvarSlett
  3. Takk Janicke! Er nok bare en ting en kan gjøre å det er å gi gjernet!

    Marit: Det er synd at musklene forsivnner så fort, for det tar utrolig lang tid å bygge de opp! Kunne ønske det var omvendt!

    SvarSlett
  4. Du har jo grunnlaget, så snart holder du nok planken like lenge som før. :o)

    SvarSlett