torsdag 18. august 2011

Trening er gøy!

Ut denne uken har jeg ferie, og har mye fritid til overs. I dag når jeg sto opp så skein solen. Jeg er passe lei av å ligge å grille meg i parken, men ut må jo en for å nyte det fine været.
Jeg fant frem sykkelen min, tørket støv av både den og hjelmen og satt kursen mot Bygdøy. Til vanelig bruker jeg ikke sykkelhjem. Føler meg ikke akkurat så vakker med den, for å være ærlig så ser jeg rett og slett tilbakestående ut med hjelm! Er ganske mange råtasser som kjører bil her i Oslo, så det er nok bedre å se litt mongo ut enn å bli mongoloid.  
På forhånd hadde jeg bestemt meg for å ta en veldig rolig runde. Jeg skulle ikke løpe på asfalt for å ta hensyn til skaden. Bare så det er sagt, så kjenner jeg irritasjonen i akillesen hele tiden, til og med når jeg er ute å går. Jeg vet at det beste for meg er å holde meg i ro, men jeg har jo maur i rumpa og sist gang jeg måtte holde meg i ro trudde jeg seriøst jeg skulle krepere og begynne å spise av min egen arm! Så da får jeg heller tåle litt smerte.
Det gikk veldig bra på flat mark og nedoverbakker, men i motbakker så kjente jeg det godt. Så de gikk jeg en del av. Ikke ble turen så lang som jeg hadde tenkt til heller men jeg fikk jo nyte været!


Rastløs som jeg er så kjente jeg etter noen timer hjemme at rastløsheten kom til meg. Jo da, jeg kunnet nok vasket bak sofaen og gjort litt huslige ting men det er kjedelig! Det hadde jeg rett og slett ikke noe lyst til! Så jeg sjekket timeplanen til Elixia for å se om de hadde noe gøy og fristende på timeplanen. Det ble en time med spinning. Så nå er jeg nydusjet føler jeg har mye energi så kanskje det blir vasking bak sofaen i dag likevel ;)


Nina

1 kommentar: