onsdag 1. juni 2011

Takk

Det nærmer seg til mitt neste løp. 18 dager er det igjen  til Iform-løpet  som går på asfalt og er på 10 km.
En kan bli litt koko av denne treningen og målene jeg har satt meg. Når tankene får løpe løpsk blir jeg  nok litt på tuppa ,men da er Georg god å ha!
Jeg har bestemt meg for at jeg skal bli en god løper! Jeg skal! Jeg skal! Jeg skal bli flink og god til dette jeg liker så godt!

Jeg hadde bestemt meg for å ta opp disse stresstankene med PT min. Jeg skulle jo tross alt ha en time med han i dag.
Timen kom litt mer brå på enn hva jeg hadde planlagt. Siden han bor et stykke utenfor Oslo ønsket å kunne få dra før hjem før. Lett på foten som jeg er, løp jeg som en kanonkule til Elixia for å ha nok en nazi time med han. Jo da, han liker å leke nazi, men i dag var han i et så strålende humør! Dette var med på at det ble lekene lett for meg å trene, stresstankene ble borte, og gleden over å kunne gjøre noe jeg liker kom tilbake!

Takk til PT min som egentlig ikke er noe nazi!
Nå gleder jeg meg til neste treningsøkt! J

Georg og meg .-)

2 kommentarer:

  1. Stå på Nina og ha en riktig fin treningshelg :)

    SvarSlett
  2. Takk Jonas! God helg til deg også :-)

    SvarSlett