onsdag 27. juli 2011

Trening og slikt

Jeg jobber i  KLP som holder til i Bjørvika. Hver dag tar jeg t-banen til Oslo S og går bortover spor 19 for å komme meg på jobb. Dagen i dag startet med vond i magen, for når jeg kom til spor nr 19 så ble jeg jaget vekk av nervøse NSB ansatte som hadde funnet en misstenkelig koffert i en buss ved spor 19.(du kan lese om hendelsen her) Heldigvis så var det ikke noe denne gangen! Men en blir jo nervøs av fredagens hendelse.
Selv om det er sorg i landet er det fint å komme seg litt bort fra tv-en og tenke på litt andre ting. Da synes jeg det er fint å få på seg løpeskoene eller rusle en tur bort på elixia å trent styrke. Jeg har blitt nesten blitt helt avhengi av å trene hver dag. Det er gøy og det gir meg mye energi.


I morgen skal jeg også vise en god kollega og ei god  venninne noen styreøvelser. Hun har også endret livsretningen som meg. Flike jenta har sluttet å røyke, og prøver å slutte med pepsi max og begynt å løpe! Er så stolt av deg Celine! Du inspirerer meg til å klare å slutte med sukkertøy hver dag!


KLP - for de trygge dagene som kommer!
Mandag den 25/7 var det rosetog og denne rosen la jeg ned
 for de som har godt bort, pårørende, og de som har vært mitt oppi denne forferdlige hendelsen.
Celine

Nina

1 kommentar:

  1. Åhhhh søøøte Ninaen min assa :) Det var koooooselig! Kos kos :)

    SvarSlett