tirsdag 4. oktober 2011

F så trist!


I går fikk jeg en litt trist nyhet. Min PT som har trenet meg siden februar skal opereres om tre uker  i hoft etter en skade han har pådratt seg.
Da kan han ikke trene meg noe mer (eller på en goood stund). Synes det er veldig bra at han får rettet på skaden sin, men f så trist det er for meg da!
Han er sikkelig flink, kjenner meg og min kropp godt og hvor langt jeg har kommet i min prosess på en bedre livsstil.
Jeg har kjefta på han, og han har kjeftet på meg. Jeg har gråte, sytet og klaget som en annen tre åring som ikke får noe ting til, og han har vært tomodigheten selv, som har presset meg og hatt tora på meg hele tiden! 
Vi har pratet og fjaset slik at treningen har blitt mer moro. Han har lært meg utrolig mye innen trening, selv om jeg har mye å lære igjen!
Kanskje jeg synes det er trist fordi det er en epoke som er over…en får jo et slaks forhold til en trener også..
Jeg vet jeg kommer til å få en ny flink trener. Jeg har til og med kommet med et ønske. Det er ei jente som virker som en energibunt og har latteren løs. Slik som meg! Så vi blir nok et bra team sammen vi også! J

De siste tre ukene jeg har sammen med min trener har jeg lovet han å være flink jente å ikke klage på noen ting! Så får vi se da om jeg kan klare det…

Har du trener eller har hatt? Har dere et godt forhold?


Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar