lørdag 1. oktober 2011

Mirakel tape!


Tirsdag var jeg hos fysoterapaut å fikk tapet kneet mitt samt at han viste meg noen øvelser jeg må gjøre for at det skal bli bedre.
Jeg har vært ganske slapp i treningen siden sist gang jeg fikk vondt i kneet, så det er vel ca 2 uker siden jeg har hatt en god treningsøkt.
I dag var det første økten min med tape. Kneet må tapes for hver gang jeg skal trene, og det er litt av et projekt for å få det på! Håper er vel at jeg blir ruttinert og får det til bedre og bedre for hver gang.
tapen er ikke noe særlig behagelig å ha på, strammer godt noe det skal også.
Det er helt merkelig hva den tapen kan gjøre mot smerten. Før jeg tar på tapen er det så vidt jeg klarer å gå ned trappen, men med tape kan jeg fint sette meg ned på huk uten smerter! Det er et mirakel!!
I morgen skal jeg prøve meg på spinning med tape, og jeg er både spent og gleder meg til å ta i på en god spinnenigsøkt! Nå skal formen komme for fult igjen!


Slik skal det se ut etter en projektrunde med tape!
Ikke noe modell kne akkurat!

Øvelse for kneet! Her er det mange ting å huske på!
kne over tå og hoften som skal være på plass hele tiden. Ikke lett øvelse!



Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar