mandag 20. februar 2012

Frisk som en fisk og blid som ei sol!

Det har vært svært lite trening på meg i uken som har godt. Tirsdag måtte jeg rulle inn teppe etter en halv time på jobb for å gå å legge meg under dyna. Det var en fakta at nå hadde infulensaen kommet til meg. Over 40 i feber har jeg hatt og det har vært ensomt å ligge på sofaen min alene. Enda godt jeg har en brukbar tv som har holdt meg med godt selskap (og en snill mor som har gidda å snakke med meg på telefonen flere ganger for dagen). For de av dere som ikke har fått med dere all søppel som går på tv om  foremiddagen og ettermiddagen så har jeg fått med meg alt fra gammle episoder i Hotell Cæcar til Gode og onde dager på tv 3. Jepp! Jeg har sett hele sulamitten!
Lørdag var jeg heldig vis på bena igjen og hva var vel ikke bedre da enn å begynne å planlegge for spinning audition jeg skal ha den 25. februar. Trudde jeg hadde begynt å komme meg i rute med planlegging helt til jeg fikk hjelp av en sykkel ekspert som fikk de små grå til å jobbe. Seriøst, jeg trudde dette skulle bli lekende LETT! Nå vet jeg sanelig ikke hvor lett det kommer til å bli likevel.. Kommer jeg til å huske alt som er viktig å få frem? Har jeg det som skal til få å nå frem til et publikum? Passer jeg til å bli instruktør?
Håper da virkelig låtvalget mitt vil hjelpe meg på veien i løpet av de ti minuttene jeg har på audition.

Sangene jeg har valgt å sykle til er tre låter som gjør meg glad. Det er Lolas Them med The shapeshifers, Tell me Way med Supermode og ikke minst ( jeg digger svensktopper) Take me to your haven med carlotte Nilsson, som du får her:



Ha en strålende treningsuke!

                                                                
Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Lykke til på audition! Det blir spennende å lese rapporten etterpå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Å guri hvor jeg gruer gleder meg! Skal bli spennende og lover å skrive rapport! :)

      Slett
  2. Wow, spinning audition?? Aldri hørt om det men kjenner prestasjonsangsten siger inn her ;-) LYKKE TIL!!! Spennende og gleder meg akkurat som Astrid til å høre om dette i etterkant!!!

    SvarSlett
  3. Lykke til med audition. Jeg vet godt hvor kipt det er å bare være hjemme og kunne ikke gjøre noe. Jeg også er bundet til TV-en (kan ikke gjøre noe med brukket hånd og bettennelse i hofte)bare at jeg ser mest på Legene, Dr Oz, Hundeviskeren osv. Sitter hjemme i 3 uker nå 3 uker "to go". Bruk syketiden til å hvile deg, sov og slapp av samle energien til senere!!!

    SvarSlett