søndag 12. februar 2012

Spinning

I dag var jeg på årets første spinning time. Etter at jeg fikk hoffa syndromet så har jeg måttet lagt alt av løping og sykkeltimer på is. Etter jul har jeg smått begynt å trene opp igjenn kneet mitt, og siden jeg har meldt meg på audition for spinning insttuktør var det på tide å begynne å spinne igjen. En må jo hente litt inspirasjon til audision, i tillegg så synes jeg det er morro å få svette ordenlit og utfordre meg selv på en annen måte en hva jeg gjør ved å svømme og trene styrke. Det gikk veldig bra med kneet mitt, men jeg har en irritasjon i innsiden av helen som kommer når jeg sykkler og denne irritasjonen kom i dag også. Sikkelig irriterende, men når jeg begynte å kjenne irritasjonen så tok jeg hensyn til min egen kropp og gikk av sykkelen før timen er over. Må nok bli flinkere til å tøye legger slik at jeg ikke får tilbake beinhinne betennelsen.

Er du noe flink til å tøye etter trening?

1 kommentar:

  1. spinning er jo bra trening og skånsomt for knærne.
    spennende med audition da:) lykke lykke til:)

    SvarSlett