tirsdag 7. februar 2012

Å gå en tur…


 


Noen ganger så sitter jeg veldig mye på jobbe, og på slike dager kjenner jeg at kroppen kribbler i å få bevege seg. Siden jeg ikke hadde noen trenings plan i dag, tok jeg like godt etter en bedre middag å kledde godt på meg, og fant fram Ipod og refleks for å gå meg en tur i vinterkvelden.
Det er var en god og frisk tur, og jeg må innrømme at jeg kjente bena krilet i å få løpe litt når jeg  hørte LMFAO me ” Sexy and I knowi it på øra, men jeg måtte bare være sterk å holde tilbake. Uansett var det godt å komme seg ut å få en power walk.

Har du sett musikk videoen til LAMFAO? Jeg hadde ikke det før jeg fant den frem nå, og jeg måtte le!!
Enjoy!




 Nå venter frustrerte fruer på meg.

Ha en strålende kveld:)
                                                                
Nina

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen: etter å ha slitt kontorstolen føler jeg dragning etter å være ute. Kan man ikke løpe ute så kan man ofte GÅ en tur men man gjør det liksom ikke.... dette er noe jeg må skjerpe meg på for det er jo så utrolig deilig å være ute spesielt om vinteren!!

    SvarSlett