mandag 26. mars 2012

Happy mandag!


Det har vært lite blogging på meg i det siste. Ikke har det vært noe trening på meg etter operasjonen heller, før i dag.
Utrolig herlig å være tilbake, men kjenner at jeg må ta det litt med ro, da jeg kjenner at det gjør litt vondt om jeg kjører for hardt. Så det vil bli noen rolige økter på meg frem til påske før jeg kan begynne for fult igjen.
I morgen har jeg PT time med Sindre. Kjenner at jeg savner PT min, og timene sammen med han, så det gleder jeg meg til.

Er også litt i tvil på fremtiden til bloggen min, når jeg ikke får løpe lenger. Planen var jo at dette skulle være en løpe blogg der jeg kjempet meg igjennom løp, men nå når jeg ikke får være med på verken Råskinnet eller noe ant så lurer jeg faktisk på om jeg skal legge den ned. Har ikke helt bestemt meg enda – tiden får vise…

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar