lørdag 21. januar 2012

Dette er Ille!!


Siden det er lørdag og jeg har fri helg, tenkte jeg virkelig at jeg skulle prøve meg på en av de mest populære timene på Elixia Colosseum. Cardo combat – så kaldt husmor timen som det blir kaldt på folkemunn.
Hver lørdag fylles flerbrukshallen på Elixia med unge og eldre damer. Ja, det er bare oss damer som går på den timen.



Som du ser på filmen så er ikke dette en enkel time, men en utfordrende timenJ
Etter 20 minutt så kjente jeg at jeg begynte å bli rimelig sliten, etter 30 minutt så gikk resten av timen på viljen løs. Jeg har ikke vært så sliten på det jeg kan huske! And pusen og rødtopp var jeg ganske fornøyd når jeg gikk derifra, men litt flau også. For så dårlig form jeg er i nå har jeg ikke vært på lenge!

                                                                
Nina

4 kommentarer:

  1. Dette så gøy ut! Vi har ikke slik på treningssenteret, men vi har noe som heter boxaerobic, ligner det tro?

    SvarSlett
  2. Det kan godt være, for vi gjør en god del boxe øvelser. :)

    SvarSlett
  3. Takk for besøk på bloggen min!

    Du blir god på akkurat det du gjør, så det å trene variért er viktig! Du skal se Combat'en blir lettere for hver gang ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig:) Har jo begynt å følge deg;)

      Slett