tirsdag 24. januar 2012

Sjokolade syk!


 
Jeg prøver deseprat å gå ned noen kilo, og da er jo det ikke så lurt å spise søtsaker. Til vanlig så går det grit, men så kom det en sjokoladereklame på tv`n. Forbaskade reklame som frista meg! Nå sitter jeg bare å drømmer om en god kald sjokolade med melk til . Eller Jordbær med sjokolade på. Eller brownie..eller bare bade i sjokolade!
Sukk..skal skal ikke løpe på butikken...jeg har jo trent i dag da..men det var jo de kilone jeg vil ned..
Hvorfor må det være så vanskelig?!??







Om du ikke blir fristet av de bildene her så har du kansje stålkontroll over søtsuget ditt?

Nina

3 kommentarer:

  1. vær sterk!!!!! Du klarer de kg om du virkelig vil!!!!:):)

    SvarSlett
  2. Ingen stålkontroll her nei.... så jeg må IKKE ha sjokolade liggende i huset; da går den rett ned! Innkjøp må begrenses til helgene. Problemet er bare alle disse fristelsene på jobb.... det er jo bursdager og fredagskaker hele uka jo :-/ Hvis det fortsetter så tror jeg at jeg bare må stramme meg opp og si nei takk og heller la de andre dømme meg og tenke stygge tanker om meg. Det er jo ikke slik at alle som takker nei er på slanker'n heller; i mitt tilfelle er det snakk om å begrense inntak av usunne ting. For det blir alltid noe søtt hver eneste dag... og det er ikke bra! LYKKE til og vær sterk som sassa sier!!!

    SvarSlett