torsdag 26. januar 2012

Kroppsanalyse


 



I dag etter PT timen tok jeg for første gang en kroppsanalyse. Grunnen til at jeg gjrode det er for å kunne måle fremgangen min ved treningen jeg har. Ved en slik analyse får jeg en kopplett gjenomgang av hva kroppen min består av.


Kroppsanalysen måler
·         Skjelettmusklatur
·         Fettri kroppsvekt
·         Hvordan musklaturen er fordelt
·         Balanse i musklatur
·         Krppsform (midje –hofte mål)
·         BMI
·         Idialvekt


Det meste hos meg er normalt, men der er ting som jeg kan forbedre. Som feks det at jeg kan gå ned noen kg. Mit neste mål er nok det å klare å gå ned 4 kg til 8 mars.





                                                                
Nina

2 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha tatt en slik en.
    4 kg er ikke mye. Det klarer du!

    SvarSlett
  2. Takk! prøver så godt jeg kan! :)

    SvarSlett